piątek, 12 lutego 2016

HEJO ZIOMEK !

Czeeeeść :)


Pogoda na zewnątrz nas nie rozpieszcza i muszę bawić się w domu :(
Rano jak wstałam i wyjrzałam przez okno ucieszyłam się , bo na zewnątrz było pełno śniegu!
Myślałam, że znowu pójdę na sanki i ulepie bałwana. Mama mówiła, że jak zrobi obiad to wyjdzie ze mną,
 ale niestety po obiedzie śniegu nie było zbyt wiele. Wszędzie za to jest mokro i jest błoto!

NIE LUBIĘ TAKIEJ POGODY! 
Nikt nie chce ze mną wyjść na plac zabaw, na spacer ani w ogóle - nigdzie :(

Na zewnątrz jest szaro i ponuro, a ja dziś ubrałam się w miętowe leginsy i moją nową koszulkę,
 która bardzo mi się podoba! Luźne, wygodne i ładne ubranie.
Nie mogę się już doczekać aż będzie cieplej
i będę mogła tak ubierać się na dwór a nie tylko w domu :)








Patrycja zrobiła mi warkoczyki !
Jeszcze nigdy nie miałam ich tak wielu na głowie :)
Fryzura bardzo mi się podoba, ale zrobienie ich trwało dłuuugo.
Myślałam, że nie wytrzymam tyle czasu w jednym miejscu ale dałam radę :)
















Później zarzuciłam jeszcze czapę, żeby było bardziej ziomalsko ! :D















Byłam też z Patrycją u dentysty.
Podobno dzieci i dorośli chodzą do dentysty, żeby sprawdzić czy mają zdrowe zęby.
Bardzo chciałam iść zobaczyć jak tam jest. Nie wiem czemu, ale strasznie się bałam.
Rozpłakałam się i nie pokazałam ząbków ale dostałam naklejkę i pastę do zębów.
Może kiedyś pójdę jeszcze raz i wtedy będę odważniejsza! :P

















Ubranie: 
Koszulka: Pepco
Leginsy: Pepco



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz