środa, 3 lutego 2016

HEJO ! 



Dziś jest tłusty czwartek :D 

Czekam aż tata wróci z pracy i przywiezie mi pączki :) 

Zjem ze dwa, bo nie chce być gruba!



Nie po to przecież ćwiczę, żeby być tłuściochem :]









4 latka już za mną! 
Trochę mi smutno, bo już nigdy nie będę taka młoda :D 
Teraz jak ktoś pyta ile mam lat pokazuje już wszystkie palce jednej ręki.
A za rok będę musiała używać już obu rączek.







A to Eliza! 
Eliza to koleżanka mojej siostry, ale ja też ją lubie!
Eliza jest fajna bo ciągle się cieszy i wszystko dla niej jest super :D 







To jest moja ulubiona Lalka :)
Ma na imię Karolina ale w sumie to nieraz też Kasia albo jeszcze inaczej :D
Często zmieniam jej imię, bo tak to byłoby nudno!

Karolina potrafi dużo rzeczy!
Luuubię z nią śpiewać i bawić się ;)




Lubie wybierać zdjęcia do wstawienia na mojego bloga :D
Długo się zastanawiam i staram się wybierać te najfajniejsze!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz